Katarzyna Sroślak

Obrazek użytkownika Katarzyna Sroślak

Studentka ostatnich lat Warsaw International Studies in Psychology na Wydziale Psychologii UW ze specjalizacjami Neuropsychology and neuroscience oraz Psychometria stosowana. Koordynator cyklu konferencji poświęconych zaburzeniom osobowości, a w roku akademickim 2015/2016 prezes zarządu Studenckiego Koła Naukowego Psychoterapii „Dialog”.

Głównymi obszarami naukowych zainteresowań są suicydologia, seksuologia oraz zdrowie publiczne. Swoją przyszłość wiąże z karierą naukową.

W wolnym czasie lubi fotografować, oglądać seriale i czytać książki. Uczy się języka szwedzkiego. W ukryciu marzy o wydaniu książki lub tomiku poezji.

Artykuły autora

Mit (?) neuronów lustrzanych

Dodano 12/18/16 przez Katarzyna Sroślak w kategorii Recenzje
Mit (?) neuronów lustrzanych

Neurony lustrzane są grupą neuronów, które aktywują się zarówno podczas wykonywania czynności, jak i obserwowania jej u kogoś innego.

Płeć w chorobach neurologicznych

Dodano 09/28/16 przez Katarzyna Sroślak w kategorii Doniesienia naukowe
Płeć w chorobach neurologicznych
Kobiety i mężczyźni różnią się pod względem częstości występowania, wieku zachorowania i rodzaju objawów wielu chorób.

Wpływ zaburzeń poznawczych, miękkich objawów neurologicznych i objawów subdepresyjnych na funkcjonowanie osób z chorobą afektywną dwubiegunową

Dodano 04/12/16 przez Katarzyna Sroślak w kategorii Doniesienia naukowe
Pomimo leczenia włączającego stabilizatory nastroju i środki przeciwpsychotyczne drugiej generacji, zaburzenia funkcjonowania osób z chorobą afektywną dwubiegunową (ChAD, ang. Bipolar Disorder, BD) pozostają poważnym problemem.