Kutnowski szpital samorządowy sp. z.o.o NZOZ Kutnowski Szpital Samorząowy im. dr A. Troczewskiego

Adres:
Kutno, 99-300 Kutno, ul. Kościuszki 52
Telefon:
Godziny otwarcia:
Typ:
0

Oddział Neurologii z Pododdziałem Udarowym realizuje świadczenia medyczne w ramach kontraktu z Łódzkim Oddziałem Narodowego Funduszu Zdrowia. W oddziale leczeni są i diagnozowani pacjenci z ostrymi neurologicznymi schorzeniami zagrażającymi zdrowiu i życiu takimi jak: udary mózgu (niedokrwienny, krwotoczny, krwotok podpajęczynówkowy), gromadne napady padaczkowe, ostrymi zapalnymi polineuroradikulopatiami, stwardnieniem rozsianym a także chorobami układu pozapiramidowego, padaczką o różnej etiologii, chorobami obwodowego układu nerwowego (przewlekłe polineuropatie, choroby mięśni złącza nerwowo-mięśniowego), chorobami neurozwyrodnieniowymi mózgu, w tym z chorobą Parkinsona oraz innymi zaburzeniami ruchowymi oraz zaburzeniami chodu ze zmianami pourazowymi w układzie nerwowym, nie wymagającymi leczenia operacyjnego organicznymi uszkodzeniami mózgu, nie wymagającymi leczenia operacyjnego zawrotami i bólami głowy (diagnostyka przyczyn) chorobami naczyniowymi mózgu (w tym o rzadszej przyczynie – kolagenozy, udar żylny); chorobami demielinizacyjnymi, w tym ze stwardnieniem rozsianym; chorobami kręgosłupa (rdzenia kręgowego, krążków międzykręgowych), neuralgiami.

Najnowsze

Sen a zdolności poznawcze

Dodano 10/22/19 przez Łucja Kudła w kategorii Neuropsychologia
Sen a zdolności poznawcze