Fundacja "Żyć z chorobą Parkinsona"

Adres:
Warszawa, Czerska 18 lok. 243, 00-732 Warszawa
Telefon:
Godziny otwarcia:
Typ:
gabinet

Fundacja "Żyć z chorobą Parkinsona" działa już ponad 5 lat i wszystko wskazuje na to, że na dobre zadomowiła się z codziennym życiu wielu chorych, starając się być organizacją przyjazną, przejrzystą w działaniu i efektywną w przekazywaniu informacji oraz niesieniu pomocy. Zmieniliśmy szatę graficzną strony internetowej, by znajdująca się tu informacja była bardziej uporządkowana, czytelna i łatwiejsza w odszukaniu.

Pan Jerzy Łukasiewicz, założyciel Fundacji, mimo postępującej choroby, jest wciąż do Państwa dyspozycji, gotów w razie potrzeby wysłuchać, wesprzeć słowem i podzielić się doświadczeniem. Obrany przez niego kierunek stworzenia najpierw mocnych podstaw Fundacji, a następnie jej stopniowego i przemyślanego rozwoju, zapewnia stabilność i ugruntowaną pozycję Fundacji pośród innych organizacji pożytku publicznego w Polsce.

W imieniu Zarządu zachęcam i zapraszam wszystkich chorych do korzystania z pomocy Fundacji oraz współtworzenia jej oblicza poprzez informowanie nas o Państwa potrzebach i oczekiwaniach.

Anna Dziedzic Prezes Zarządu w latach 2008-2010

W bieżącej działalności Fundacja wypełnia cele statutowe. O ich realizacji można przeczytać w oddzielnej zakładce "sprawozdania z działalności".

Zakres działania Fundacji jest szeroki, jednakże staramy się nie tracić z oczu oczywistego faktu, że pomoc choremu na chorobę Parkinsona najlepiej świadczyć jest w miejscu jego zamieszkania, ze względu na obecność najbliższych mu osób, większe poczucie bezpieczeństwa, a także ze względu na niższe koszty takiej pomocy. Uważamy, że pobyt w różnego rodzaju placówkach specjalistycznych powinien mieć jedynie charakter czasowy.

Najnowsze

Algorytm mądrzejszy niż psychiatra?

Dodano 10/20/18 przez Wojciech Rutkiewicz w kategorii Doniesienia naukowe
 Algorytm mądrzejszy niż psychiatra?
Mania z depresją czy tylko depresja? Właściwe rozpoznanie choroby afektywnej dwubiegunowej (ang. bipolar disorder – BD) nie raz jest diagnostycznym wyzwaniem. Wpływa na to przede wszystkim fakt, że jest to właściwie grupa zaburzeń, objawiających się w cyklach. Choroba afektywna dwubiegunowa cechuje...